החלטתם לקנות דירה חדשה?

מזל טוב!!
החלטתם לקנות דירה חדשה?

עכשיו מגיע השלב לחפש ולמצוא את הדירה האידיאלית עבורכם.

לפני שאתם מתחילים בתהליך החיפוש חשוב מאד שתשאלו את עצמכם מספר שאלות שיעזרו למצוא את הדירה שאתם רוצים במהירות וביעילות.

ריכזנו עבורכם 5 טיפים לקניית דירה, אנו ממליצים שתשבו ותכתבו לעצמכם את התשובות, זה מאד יעזור לכם בהמשך התהליך…

מה הן הסיבות למעבר? שבו וכתבו לעצמכם, למה אתם רוצים לעבור? אתם צריכים להגדיר לעצמכם האם אתם רוצים לעבור לאזור יותר טוב או שקט יותר, דירה גדולה יותר, לעבור מדירה לבית פרטי ועוד.

מהו סדר העדיפויות שלנו? אף דירה שתמצאו לא תענה ב- 100% על הצרכים שלכם, לכן חשוב שתגדירו עבור עצמכם מה יותר חשוב לכם ומה פחות חשוב. האם חשוב לכם יותר גודל הדירה כי המשפחה שלכם גדלה ואתם זקוקים ליותר מקום? האם אתם רוצים להיות קרובים לגני ילדים או לאזורים מסחריים? חשוב לכם לגור בקרבת כבישים מהירים על מנת שתוכלו להגיע מהר יותר לעבודה? חשוב לכם שהדירה תהיה משופצת כי התקציב שלכם קטן? כל אלה דוגמאות לשאלות שיעזרו לכם להחליט על סדר העדיפויות שלכם.

מה התקציב שעומד לרשותנו? זהו השלב שבו אתם צריכים לבדוק מה הוא התקציב שעומד לרשותכם. במידה ויש ברשותכם דירה, בדקו מה הסכום שתוכלו לקבל עבורה. כדאי בשלב זה להתייעץ עם יועצי נדל”ן מקצועיים, ותיקים ומנוסים, באזור בו אתם מעוניינים לקנות. הם יוכלו לתת לכם סכום מדויק יותר ממה שמופיע באתרים לרכישת דירות יד שניה. המחירים המופיעים שם הם אלה שהמוכרים רוצים לקבל, ולא המחירים הסופיים שהתקבלו. בדקו גם האם יש לכם חסכונות נוספים, האם תידרשו לקחת משכנתא ועוד. קחו בחשבון שלסכום הקניה יש להוסיף בין 5%-10% עבור הוצאות נלוות, כגון תשלום לעורכי דין, תשלום דמי תיווך, מיסים ועוד.

מיקום – מהם האזורים המועדפים עליכם? מה חשוב לכם שיהיה באזור? בדקו את האזורים השונים, רשמו מה יש בכל אזור והכינו רשימה של אזורים שאתם מעוניינים להתגורר בהם. חשוב כמובן להתחשב בתקציב שלכם ובסדר העדיפויות שלכם על מנת להגיע לרשימה מהימנה שתביא אתכם למציאת דירה במהירות וביעילות.

גודל הדירה והסידור הפנימי שלה – אתם צריכים לשאול את עצמכם מה הוא גודל הדירה האידיאלי עבורכם בהתחשב בתקציב העומד לרשותכם? האם אתם באמת זקוקים ל- 5 חדרים או שאתם יכולים להסתפק ב- 4 חדרים? מה חשוב לכם שיהיה בדירה: מטבח גדול? חדר משחקים לילדים? חדר שינה גדול? מרפסת או גינה? כל אלה שאלות שאתם צריכים לענות לעצמכם, כדי שתוכלו ללכת לבדוק רק את הבתים שבאמת מתאימים לכם.

מאחל לכם הרבה הצלחה בהמשך הדרך!

חושבים לקנות נכס?

צרו קשר!

אוריאל דנסקר

"אליעזר-נכסים"

0526077033


רוצים לקבל מאיתנו את ניוזלטר הנדל"ן היחיד בבית שמש כל חודש? ​

השאירו פרטים ותקבלו מאתנו ניוזלטר ישירות למייל שלכם

שתף את המאמר:

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן