win win

בדירה מושכרת שאני משווק קיבלנו הצעת מחיר – של 20,000 ₪ מתחת למחיר המבוקש.

בנוסף, ובכדי לפצות על ההפרש הקונים היו מוכנים לתת זמן פינוי של 8 חודשים שהם שווי ערך ל- 24,000 ₪ (הדירה מושכרת ב- 3,000 ₪ * 8 חודשים) וגם תשלום של 400,000 ₪ במעמד חתימת החוזה – מה שיאפשר למוכרים להתקדם מיד לדירה הבאה שלהם.

כשהגשתי את ההצעה למוכרים הם ענו לי בשלילה ואולי קצת הרגישו נעלבים על שהיה לי את האומץ להגיש הצעה נמוכה ממה שהם מבקשים 'לא מוכנים לרדת שקל' חתמו – אין מצב!!

הסברתי להם דבר פשוט – נכון שהצעת המחיר נמוכה ב- 20,000 ₪ מהמחיר המבוקש, אבל בהצעה המלאה – מכלול ההצעה – אתם מרוויחים יותר מהמחיר היבש שאותו אתם מבקשים.

ויותר מזה – אתם מתכוונים לרכוש דירה חדשה מקבלן שבעוד כמה שבועות הוא מתכוון להעלות מחירים – בהצעה שהקונה נתן לכם אתם תקבלו בפעימה הראשונה מספיק כסף כדי להתקדם עם אותו קבלן שאתם רוצים לרכוש ממנו.

ואם תחכו להצעה הבאה – גם אם תהיה במלוא המחיר שאתם מבקשים – אתם עלולים להפסיד ברכישה מהקבלן, שאצלו המחירים עולים מהר יותר.

תכלס, חשוב שתדעו – הצעת מחיר מורכבת מ-3 משתנים קריטיים.

1.         מחיר

2.         פינוי

3.         לוח תשלומים

אתם צריכים לבדוק בהצעה שאתם מקבלים את 3 המשתנים האלו – ואז לראות מה הכי משתלם עבורכם, אפילו שמחיר המכירה יהיה נמוך ממה שביקשתם.

ואליכם – בהצעות שאתם מקבלים, ולא רק בנושא נדל"ן, תמיד תנסו לראות את המעגל המורחב יותר – ולא לפעול על פי רגש ותחושה של מלחמת כוחות.

בהצלחה רבה!!

שמחה רוזנבוים – אליעזר נכסים
072-3910936

רוצים לקבל מאיתנו את ניוזלטר הנדל"ן היחיד בבית שמש כל חודש? ​

השאירו פרטים ותקבלו מאתנו ניוזלטר ישירות למייל שלכם

שתף את המאמר:

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן